Charlottenberg besök !

Sitter hos min underbara vän Josefine !<3

Haft en händelserik dag, Åkte runt 11 från Sunne hit och när vi skulle åka till Norge kom jag på att mitt körkort o pengar o allt ligger kvar i sunne. Bra där !
Så vi åkte till Sunne och passade på att tanka när vi ändå var där.

Vi ringde till hennes mamma och bad henne köpa maxböller så vi kunde äta när vi kom hem :)
En stund efter vi kommit hem var maten klar :)
Därefter tog vi en promenad här i Eda glasbruk runt parken :)

Nu sitter vi med en varsin dator o lyssnar på musik :)

Sitter o "dricker" hallon som jag hade med mig :)

Ska göra lite pappersarbete snart hade jag tänkt så tjadååå ! :)
Bjur på lite kort här oxå:) Bara för jag är glad :)


Hihihi :) Glada brudar :)<3

Ja ni...

Va ska man hitta på?

1 timma försenad men jag är lycklig så jag bryr mig inte!

Sov hos godingen inatt och skulle upp halv 8, kvat i 8. Jag fick upp 5 övre 8 för jag ville ligga o gosa i några minuter extra.
Därav gick jag och borta tänderna sätte på mig alla kläderna och pussa han hejdå och gick ut till bilen och åkte mot skolan. När jag åkt förbi kil såg jag att Frida försökt o ringt så ringde upp henne och fick hämta upp henne hos Matte.

Då åkte vi till McDonalds och var bara då försenad en halvtimme. Vi åt mat där och sen drog vi oss iväg till skolan.
Väl på skolans parkering krånglar P-automaten så fick ringa ett nummer för att få en kod som jag skulle skriva på en lapp och sätta i rutan på bilen.
Det tog ju ett antal extra minuter.
Satte mig för ca en halvtimma sen och inte börjat jobba än.
Trött i huvudet efter morgonens händelser.

Efter skolan ska jag till bergvik och äta på subway och sedan blir d Edsvalla och köpa grill !
Och lite gott gott :)


Mitt hår börjar bli blont !

Han <3

U make me feel...

Denna underbara känsla.
Vill inte släppa taget.
Vill sväva på moln.

U make me feel alive, u make me happy !<3

Grabben <3

Att en person kan få dej att rysa i hela kroppen !



Tycker om grabben :)

Är det så ?

Träffat en grabb som jag föll pladask för!
Alltså bokstavligt för han fällde mig ;)
Jag föll inte känsomässigt för han direkt men det tog inte länge förrän det kom fram känslor.

Sovit hos han i 2 nätter nu och det är urmysigt !
Och inatt kommer jag troligen sova hos han igen :)

Grabben är grymt snygg oxå så man klagar inte för 5 öre !<3

Vi får väl se vart det leder :)
Grabben får det att pirra i hela kroppen ända ner till tårna !<3

2GO choklad !

Idag när jag var och handlade på Hemköp och fick syn på en konstig burk.
Det första jag läste var "självupphettande".
Fick sen se att det fanns i Kaffe, Capuccino och choklad !
Oj, tänkte jag och var tvungen och köpa o testa !

Sagt o gjort, köpte och sen kom t skolan o testade den när Samhällen började.
Fick panik när man tryckte ner locket med den kemikalien som gör att den blir varm.

Smaken då ?
Köpte choklad jag och jag kan lungt säga att det inte smaka oboy utan verkligen choklad.
Kanske för mycket choklad för min del.
Men Frida tyckte om den så den var rätt god :)

Så har du bråttom på morgonen och är sugen på en kopp kaffe och så, köp en sån här o ha hemma !
Ska testa Cappucino nästa gång jag är o handlar :)


Ibland brakar helvetet lös ?

Ibland går man in i väggen för det finns såna där människor som bara vill förstöra.
Som bara blir se dej sårad och vill att du ska må dåligt..

Såna människor avskyr jag.
Hur fan kan man leva med sig själv ?

Folk är bara svin ibland.

Man vill ge dom en chans till men då sticker dom dej i ryggen...
Att man ens orkar längre ?

Jag pallar inte mer..
Vart fan är världen påväg när allt är åt helvete ?

Låt bli och sköt er själva !

I tought of u and then i was okey,

Your smile, your smell, your face.
When u hold me i feel okey, i was not broken, i was hole for a while.
U went away, just for un hour or less, But i could still smell u on my shirt.
I sleeped so good that night and i didnt want to leave u that morning.
But i had to. I tought of u all day.
U are in my mind.
And I want u to be there.

U spin my head right round !

Tonight i am with u again.
It feels good.

Could it be ?

I felt a shudder through the entire body when your lips met mine.
I wonder if it could be..?
I felt your arms around me and for the first time in a while i felt safe.
I was happy, just for a moment.
I wonder could it be..?
I wonder if this is the way it should feel?
I wonder could it be ?
Are you the next in line ?
Are you my new love ?

Only the time can tell...

"Could it be"

RSS 2.0