Försöka sova med full håll igång i Sunne ?

Kan jag ju säga är ingen hit.

Men imorn ska man dra t stan o jobba.
Inte sugen efter att typ varit sjukskriven sen förra fredagen. Ofrivilligt dock.
Hoppas jag klarar av dagen imorn bara.

Imorn ska man jobba o sen dra t Biltema o köpa mig nya bromsbelägg :)
Efter det blir det Sunne o sen efter det blir d troligen kalas :)
O på lördag oxå :)

Nu kommer det låta dumt men ska söka nytt jobb igen.
Blir jag "sjukskriven" igen så vet jag att det aldrig kommer funka...
Så bättre att hitta ngt annat..

Önska mig lycka till :)
Tjao :)


Ibland önskar jag det va lättare att göra som man ville.
Att det inte var så svårt.

Håller tummarna för utbilodningen btw, snart göteborg oxå :) ihih

<3

Ja, Ligger i soffan just nu och har tänkt sätta på tvn nu men inte kommit till krita än.
Rätt sleten och borde egetnligen sova ngn timme till.

Idag ska jag tackla några problem.




<3

Ny riktning i livet ?

Jag skulle vilja byta riktning i mitt liv.

Kollade nyss på skola i Florida, USA.
Rätt spänd på det. Ska kolla lite mer om det men låter riktigt intressant.

Mer tänker jag inte avslöja förrän jag är lite mer säker på att det är det jag vill eftersom det innebär en flytt till USA under skoltiden.

Hoppas hoppas !

Dock har jag ngt som håller emot och vet inte hur de kommer att gå men får se hur det blir.

Jag tittar upp mot himmeln och låter drömmarna flöda.
Och tro mig, jag har många !

I dont know whats right and whats wrong.

I cant understand what its going on.
I wish i know so I can go on.
I want to sleep through life and wake up when it okay again.

The song plays in my head. Over and over again.

I don’t know why she’s with me
I only brought her trouble since the day she met me
If I was her by now I would have left me
I would have walked away but now I’ve broken away
Somehow instead she forgave me
She said a woman’s got to do what she’s got to do
Even if it means she denied herself the truth
Cause when you’re in too deep you wake up when it’s too late,
You’ve fallen in love in the worst way
And if you don’t go now then you’ll stay
Cause I’ll never let you leave, never let you breathe
Cause if you’re looking for heaven, baby it sure as hell ain’t me

Chorus
So walk away (walk away) walk away, oh
Save yourself from the heartache oh
Go now before it’s too late
(repeat)
But still she stays

She’s standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you’re heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away

She finds color in the darkest places
She finds beauty in the saddest of faces
For such a groovy and headstrong city girl
Could’ve had the world but she’s fallen in love in the worst way
And if you don’t go now then you’ll stay
Cause I’ll never let you leave, never let you breathe
Cause if you’re looking for heaven, baby it sure as hell ain’t me

Chorus
So walk away (walk away) walk away, oh
Save yourself from the heartache oh
Go now before it’s too late
(repeat)
But still she stays
But still she stays

I don’t know why she’s with me
I only brought her trouble since the day she met me
If I was her by now I would have left me
I would have walked away
But you’ve fallen in love in the worst way
And if you don’t go now then you’ll stay
Cause I’ll never let you leave, never let you breathe
Cause if you’re looking for heaven, baby it sure as hell ain’t me

Chorus
So walk away (walk away) walk away, oh
Save yourself from the heartache oh
Go now before it’s too late
(repeat)
But still she stays

But still she stays, eh
I’m saying walk away
Yeah I’m saying walk away
Save yourself from the heartache oh
Go now before it’s too late
But still she stays
Still she stays
Yeah, she stays
She stays

 

Walk Away- The Script


Självkänsla ?

Har suttit o läst i "Självkänsla nu!" en stund :)

Jobbigt att mycket som står i boken, iaf d jag hann o läsa, stämde jävligt bra.
Jag har vetat länge att jag har en låg självkänsla men jag insåg inte hur låg den är...
Den är lägre än jag vågat insett.

Så nästa projekt är att få upp den jäveln !
Mitt självförtroende är faktiskt mycket bättre och jag vet det!
Det är väl ett plus i kanten iaf ?

Jaja, Men nu snart ska jag iväg o köpa cola :)
Får se om jag får sällskap senare i kväll :)

Tjao :)

Strålande humör men inte lika fullt strålande väder men fint är d :)

Vad händer idag ?
Jo, jag ska packa, ta kort, söka jobb.
D är vad jag tänkt göra iaf.
Har redan tjuvstartat och ansökt ett par jobb nu på lunchtiden här :)

Har precis vart ute med Boss en sväng så nu har han fått mat..
Och min syster ligger fortfarande i sängen...
Eller ja, nu kom hon upp..

Men snart ska man väl hoppa i duschen o dra sig neråt centrum och ta kort :)

Arbetsintervju på måndag ! :)
Håller tummarna att d är nå att ha :)

Skulle inte vara fel o va långhårig ? :(

Blivit sämre på att blogga ? Jomenvisst...

Ja, jag erkänner det har blivit sämre...
Vad har hänt då ? Jo Höljes va jag ju på såklart :)

Träffade nytt o roligt folk :)
Är ensam hemma med syrran för mamma dragit på utbildning.

Gjort iordning min bil så den ser bättre ut och har fått ny klädsel och toning.
Fick även en godisdoftande wunderbaum ;)

Dagen ser ut som så att jag ska ta en lång promenad med Boss och sen ska jag hjälpa pappa och måla.(ingen lust med det). Sen Ska jag även städa hela lägenheten.
Ser inte så fint ut på golvet efter hunden o katten insåg jag igår.
Ska även tvätta så d blir gjort.
Och syrran drar t Epaträff så jag blir ju ensam.

Men nu ska jag äta lite frukost/lunch så man kommer igång :)

Och ska även Försöka sluta röka idag. Hoppas på det bästa :)


RSS 2.0