Magsjuk..

Blev tbaks t magsjukan...

Men nu mår jag bättre iaf :)

Kuuul vaa ?

Trööttt jag...

Nu längtar man t körkort..
D skulle vara så extremt asbra...

Ska man köra en tänk om ?

Nä, sen ;)

Fattig...

Betalat räkningar nu.
Illa, rök ngn tusenlapp...

Ska snåla den här månaden som faan.
Inget sånt där skoj för min del nu...

Ska fokusera mig på d som är viktigt nu och är jag sysselsatt så kanske jag inte köper ngt ?
För nu har jag shoppat så jag är pank i flera månader til..

Vad håller jag på med då ?

Ja, nu i dessa sjuka tider sitter jag o läser i dessa börckerna som jag fick förra veckan..

Spegelvändbild men så är d när allt ska krångla...

Har inget bättre för mig så sitter ganska mycket om dagarna med d här...
Va kan man göra när man är sängliggande ?

Min dator har vandrat runt hela lägenheten i hela familjen nu när jag inte sitter vid den hela tiden..
Fann typ 100 bilder på min syster som leker emo...

Hoppas jag kan åka till skolan snart !
Vill träffa alla!

Gosh..

Känner mig riktigt tråkig nu för tiden.

Skriver inget roligt.
Har inget roligt att berätta.
Så jag lägger ner bloggen tills bättre tider.

Sånivetliksom..

Jag kommer tillbaka när jag har nå vettigt att skriva..

Tatuerade mig igår !

Ja, det är sant.
Skulle bara boka tid igår och wips så satt jag i stolen och klämde fridas hand för jag var nervös.

Nu har jag en i nacken.
En oneofkind tatuering. Han skissade på den och gjorde den till ngt eget.

Glad jag blev :)


Nu är jag lite öm i nacken men d är d värt ;)

Studenten..

Studenten närmar sig och stressen och paniken höjer sig.

Snart är allt klart. Man måste fan börja få undan.
Imorn är det projektarbetet som gäller.

Ska försöka få det mesta klart imorn.


Hoppas det blir klart snart..

KRIS !

Det börjar krisa med allt. Hinner inte med.
För mkt att göra.

Nu ska jag skriva en lista på ALLT jag ska göra innan fredag.
Lång lista men jag måste fixa det här nu !

Jag klarar av d här !

Äntligen !

Nu har jag äntligen hittat min internet dosa..

Nu slipper jag att tänka på d nå mer.
Sen fatta jag nu hur jag skulle använda dosan på handelsbanken.
Och så ska man lära sig en ny kod på den banken.

Fy för alla koder känner jag nu...

Mascara för 50 :- !

Jag har 2 mascaror till försäljning.

Förra månaden köpte jag ett pkt som innhöll en mascara som jag inte ville ha.
Är inte i behov av en mascara.

Den heter Oriflame Beauty Wonder Lash Mascara

Och om man klickar på bilden så länkas du till hemsidan.


Denna heter oxå Wonder lash men är en nylansering så har inte börja sälja denna.
Den heter "Oriflame Beauty Wonder Lash Intense Mascara".
Den kommer fram i katalog 3 !

50:-/st
Och båda är svarta !

Värd kväll igår !

Fest igår, Blev förförfest i lägenheten.
Där blev det inget för min del utan jag skulle kolla så allt var klart till bion och pacat o klart för o bara dra t David efter bion.
Sagt o gjort, vi fixade oss rejält och drog på bio och såg Trassel i 3D !
Asbra, älskade den!

Efter det var vi rastlösa efter att suttit i nästan 2 timmar o kollar film.
Vi tog bussen hem och sen hämtade vi allt och drog t den riktiga förfesten.
Där var det full rulle .
Eller ja, det blev det när vi kom iaf.
Och jag hade glömt toarullarna hemma som David hade bett mig o ta med för han hade slut och han hann inte handla så David o jag drog hem t mig och hämtade dom.

Sen var festen igång. Inte mkt dricka för min del. Ngn grogg, en shot och mer hade jag inte ork att dricka så jag varvade allt med vanlig dricka.

Blev bussen t stan och träfa massa folk, alla delades och träffades på Score där jag drack 2 cider och sen hade inte lust att lägga ut mer pengar på kvällen så jag sprang runt och träffade en hel bunt nya och gamla kompisar från Sunne och det var mest folk från Sunne därinne som jag kände.

Pratade med alla och sen sa Amanda och jag att nu drar vi hem runt 1:tiden.
Kom hem och pratade ngn timme innan vi somna.

Ja, det var våran kväll. Låter inte som mycket men jävligt kul hade jag :)

Och idag är det pojkvännens tur att supa så han är ute och jag är hemma och slappar.

Frida och jag hyrde filmer och åt pizza.

Ska börja träna snart igen men funderar på om man skulle investera i ngt träningskort eller en träningsapparat hemma.

Beställde hem en Abstronic X2 så vi får se hur det funkar :)
Börjar med det och promenader.

Jaja, tack för en underbar fredag vänner !


Tänk om..

- Tänk om jag var klar med mitt körkort och fått det i handen redan.
- Tänk om jag kunde sluta skolan nu och börja mitt eget liv.
- Tänk om jag kunde flytta till en lägenhet med pojkvännen
- Tänk om jag kunde få ett jobb och ha en stabil miljö.
- Tänk om jag hade ett jobb så jag har tid med en hund.
- Tänk om jag hade en hund att mysa med när pojkvännen jobbar.
- Tänk om jag kunde leva mitt liv som jag ville.
- Tänk om jag kunde se mig själv som världens snyggaste.
- Tänk om jag fick en ny garderob så jag iaf känner mig rätt snygg.
- Tänk om jag får ha ett liv som ingen lägger sig i.
- Tänk om jag fick ta mina egna beslut med världens bästa !


Ja, många tänk om, hur många kommer att slå in ?

Whoops.

Beställde hem lite kläder från Hm (nu igen).

Blev lite mer än va jag hade tänkt (A)
Kommer troligen inte ta allt men jag vill iaf testa och se om jag passar i det. Annars blir det att skcicka tillbaka.
Tror jag bara tar hälften av d jag beställt för d bukar bli så.

Ska kolla skor på ellos oxå men ska fixa faktura hos dom först.



Jaja, tjao


RSS 2.0