okontaktbar, bara så ni vet...

Har ingen telefon för tillfället (Y)

Men aja...

Tänker gosa ner mig i soffan med ett glas vin bara för att jag kan =)
Simpsons börjar snart =)

Tjooo =)


Börjar turen vända ?=)

Idag har jag faktiskt haft en bra dag =)
Fick lite ärenden gjort idag och imorn hoppas jag på att det blir mer gjort =)

Men nu ska jag kolla till maten och sen ska jag betala räkningsarna =)
Efter det blir det en långpromenad med hundarna =)

Puss =)

Fan fan fan...

Huvudvärk, ont i magen, ont i nacke o rygg.. Nej jag orkar verkligen inte mer...
Lägger mig i sängen ost för soffan och kollar en film...

Frustrerad.

Jag slänger ärligt ut snart allt jag äger. Vad jag än gör så få jag ingen ordning...
Ärligt talat vet jag inte vad jag vill göra längre...
Imorn ska jag ringa massa samtal och försöka få ngn ordning på projektet för d här börjar bli löjligt.

Jahaja ?

Nej, en hel vecka som varit urusel.
Vad har inte gått fel ?


Men ikv är det jag som myser till det.
Skulle ha behövt att åka o handla men skiter i d.







Jag vill bara med dej.
Vad än folk säger vill jag vara med dej. Men när jag inte vet vad du tänker blir jag osäker.
It hurts when u wont talk to me.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Hade jag vetat hade jag nog gjort annorlunda.
Klump i magen.
Känner mig så dum.
Tack. Nu kändes det ju genast bättre... Inte...

Grattis af!

Grrh...
Blivit inkallad till arbetsförmedlingen imorgon men ingen tid ? Aha ?
Grattis. Ingen mejl eller ngt . Bara datum...
2 datum oxå. Grattis.

Söndag kväll .

Ligger i soffan just nu med ipaden i handen :)
Snart dags att gå ut med hundarna så de får komma ut med så blir att virra in sig i halsduk, vantar och mössa och sen hoppa in i duschen och sen sätta på sig tofflorna och myslinnet och lägga sig i soffan med en kopp te och kolla lite PLL :)
Puss på er :)

När inget är som d ska.

När man inte vet vad man ska göra. Vad man ska tänka.
Allt är komplicerat...
Men jag är gladare än på länge. Det är det som är huvudsaken !

Tell a lie...

Det är lätt att dra en lögn. Att inbilla sig att det syns inte. Ingen ser.
Men när du är tvungen att se sanningen så vill du inte mer.
Jag lurar mig själv när jag drar på mig byxor som täcker magen och drar in.
När du står där sen i mjukis så är du som 2 köttbullar...
När man drar ut såhär är man tvungen att inse sina brister...
Jag kan inte använda klänningen jag ville eftersom jag såg dubbelt så tjock ut och kommer sedan att sitta och försöka gömma magen hela kvällen.
Glad vi åker bil. Bara att dra jackan över.
Men ack nej. Jag tänker se mina brister som dom är. En del av mig.
Gillar ni d inte så synd om er. Då har ni förlorat hela mig.
Jag orkar inte bry mig om andra utan bara om mig. Kalla d självisk eller egotrippad eller va fan ni vill men nu har jag tillägnat hela mitt liv till att behaga andra. Nu är d dags att ta tid för mig!
Suck it up liksom !

Frustrerande...

Ja, dags att ta tag i detta nu då...
Jävla klaging... Orkar inte..

Snickarbyxorna på !

Ja, nu ska det snickras allt möjligt här hemma =)
Leka inredare här nu =)







Åh, vad trött jag blir.

Jobbiga tankar...

Frågan om man gjort rätt, om det verkligen var bästa lösningen...

Jag vet inte, just nu vet jag inte om jag ngnsin kommer att veta.
Jobbigt läge.

Är man kär så är man men vissa stunder mår jag värre än förut. Ibland bättre.
Bergodalbanas gång. Kan det inte bli en vanlig tågräls ? Raka spåret.

? blir !....





Just tell me what I meen to u.
A penny for your toughts?

Ge mig min lön...

Alltid ngt..

Ännu en springrunda =)

Jag och Ace tog en springrunda vid lunch och sen hem för att äta =)
Blev hoppa in duschen och sen åka och springa ärenden på banken, till tippen och sen handla =)

Ska alldeles strax städa rått buren och sedan sätta upp hyllor så mina studentsaker kommer upp =) Ist för att ligga här och där =)

Ikv blir det att ta det lugnt och slappa lite är planeringen iaf =)
Imorgon ska jag göra mer ärenden och sedan umgås lite med lilla Anna =)


Men nu ska jag ta en kaffe och en liten semla och sen börja med alltihopa här hemma =)

Springrunda.

Tog en springtur med Ace förut =) Det va rätt najs men var ju bara runt kyrkan.

Imorgon blir det solbacka rundan =)
Sen ska jag sätta upp hyllan.
Ringa några samtal och sedan springa lite ärenden.
Nervöööös men aja. Får ta mig själv i kragen.

Men ska få i mig lite mat.

Tjooo =)

Önskar man bara kunde få en dag.

En dag utan att någon säger vad man borde göra i min sits.
Det bestämmer väl jag ?!

Blir galen. Jag vill det här !

Sega människor.

Man pratar med människor och så slutar dom svara bara sådär...
Hum... Skott pengar vore känner jag nu... Men nu ska jag iväg o handla Cola.
Kul att det enda magen klarar av är Cola.
Det mår jag inte illa av att dricka.

Grrrh.
Så 2 liter Cola ska jag införskaffa mig nu och sen lägga mig ner i min nybäddade säng och kolla på Pretty little liars hela kvällen =)
Myspys !

Rensar !

Rensar hela jävla lägenheten ! Ursäkta språket ;)
Börjar blir lite saker nu =)
Slängt ut allt på Värmland köp och sälj =)

Kika in och köp så jag blir av med det ? ;)
Hihi

Nejdå, Ska börja rensa bland hyllorna nu oxå =)
Böcker som ska säljas så jag får in några kronor och lite mer plats i hyllorna =)
Sen ska man orka gå igenom garderoben oxå.. Hmm.
Mkt saker !

Längtar till egen lägenhet nu... Hehe


Vafan ?

Asså, vad jag än ser så handlar det om ngt liknande.
Tur jag undviker det och drar till Alex och kollar nya transformers filmen =)
Svänger förbi Sara och hälsar på oxå =)

Men aja, Ska ut med hundarna nu så vi kan dra iväg =)

Tjoo

Stress, det värsta jag vet.

Gaah. Har ett par uppsatser som inte är kompletterade och därav måste göras klart för att jag kunna läsa vidare i vår. Hum.
Så är lite stressad. Visst jag har några veckor på mig att komplettera men stressen är en pina ändå.
Har fått i mig 2 gorbys och alldeles strax kommer dom upp igen.
Min mage är total paj. Värre efter allt som hänt.


I want to forget, just let it go.
But I can't yet.
My heart is ripped open. It takes time to heal.

Ååååh.

Jag känner nu att det är dags att ta klivet (ännu en gång) att flytta hemifrån.
att ha något eget.

Så nu börjar sökandet ! Jakten är igång ! ;)

Tidsfördriv.


Okej...

Jag erkänner. Jag hatar att plugga just nu.
Ska skriv den där tentan men får inte ner ngt på pappret vaaa...
Jobbigt d...
Ger upp. Försökt nu.
Försöker ikv eller imorn.
Andra saker i tankarna. Hum..
För mkt att göra för att koncentrera sig. Hum. Jaja. Dags för listan igen... Grrrh

Ny dag, nya tag =)

Just fått i mig ngt och äta. Lite senat men bättre än inget.

Sitter med en varm kopp oboy men insåg när jag va klar och blandat allt att jag var tydligen inte så sugen på oboy som jag trodde.  Varmt ä d og.
Aja =)

Idag ska jag spendera lite tid med Emil. Vi skulle umgåtts ngn stund på nyår men när han ringde så var jag i karlstad så det gick ju lagomt bra ;)
Så vi bestämde tisdag ist =)
Han skulle t körskolan först sen skulle han höra av sig =)
Och sen drar vi t lysvik och sen blir d o dra t mallbacken =)

Åååh, hoppas hoppas =) Iiiiih =)

Tiden läker alla sår.

I decided to forget.
Give it a chance.

<3

I wonder...


- Carri Bradshaw (Sex and the city)

Broken


RSS 2.0