Om det ändå vore så ?

Tänk om jag kunde flytta till en alldelles egen lägenhet med älsklingen ?
Då kunde jag ju pynta och laga mat och allt sånt där som jag vill göra men inte kan göra just nu.

Att ha något eget och inte flytta runt så som jag gör nu. Mamma varannan, andreas lägenhet varannan vecka och sen hos Jimmy någon helg i månaden.

Utan ha en helt egen lägenhet som jag kan pynta nästan exakt som jag vill.
Jimmy har nog inget emot det om han slipper göra det själv ;)
Han får nog hjälpa mig att sätta upp vissa saker och kolla hur han tycker men jag lär ju sköta det mesta ;)

Det var asskönt att ha lägenheten i kd och att bo där men det var tyvärr trångt men det var något eget iaf.

Jaja, får vänta tills studenten för då flyttar jag uppåt i Sverige är det planerat :)

Hoppas att det blir bättre i Sunne då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0