Det släppte i mitt bröst.

Har gått runt med ångest hela veckan eftersom det strömmat in räkningar och glömt avbeställa oönskade filmer...

Men idag fick jag besked av att jag får Csn-bidrag:)
Börjar snart bli skuldfri oxå :)
Känns rätt skönt :)

Har lite planer oxå :)
Ska byta bil så ska sälja min och köpa min mors :)
Så man har en bil att lita på som tar mig överallt..
Detta är för nuvarande planen och får se hur det går med allt.

Sitter och funderar på om man skulle göra högskoleprovet ?
Mkt i huvudet nu så försöker bara ordna upp allt så det blir organiserat i mitt blonda huvud...

Idag kommer Carro btw hem så ska väl umgås med bruden ikv :)

Men nu ska jag äta frukost o sen sätta mig på balkongen och ta en cigg :)
Regnade hela natten i Karlstad ju :( Fick knappt ngn sömn med allt dunder o brak...

Busiga TassTass va på rymmen förra helgen ;) Men återfanns som tur va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0