Min älskade vän Alexandra Eriksson <3

Min vän, hon är en av de bästa vännerna jag har !
Hon muntrar upp en och får en att skratta så man viker sig på mitten och nästan grinar !
Min vän, hon är underbar och aldrig tänker jag släppa henne <3

Hon finns alltid där för en och önska jag kunde umgås med henne mer än vad jag gör nu för hon får mig att vända på steken och se allt positivt, eller ja, den större delen iaf!<3

Hon är en stöttepelare och jag försöker finnas för henne så gott jag kan :)

Jag älskar min vän tusen gånger om <3

Hon gjorde min hälj<3
Underbar lördag blev det men god mat men inga chips o dipp som vi hade planerat, Vi gick o oja oss o hade halsbränna och illamående ist..
Va lite skrämmande ibland för vi kände nästan likadant hela tiden. Ibland diffade det lite men ngt liknande hade vi hela tiden... creepy lite ;)

Var ute och promenerade lite och baa pratade :)
Sen skrämde bruden upp mig och snackade skräckfilm så jag vågade nästan inte åka hem själv :S
Men när jag kom hem fick jag mig ett glas vin och sen gick o la mig. Först stirrade jag upp i taket i ca 1 timma o skrev sms med folk som inte heller kunde sova...
Sen tog jag mina sömntabletter. Receptfria sådana, och la mig o stirrade upp i taket igen... Funkade inte ännu en timma... Så jaja...

Men det var ju inte hennes fel, hon berättade ju bara och då sätte ju min livliga fantasi igång.
Så det är ju mitt eget fel att jag har såna ideér ;)

Men min vän, hon är bäst och jag älskar henne tusen gånger om !<3
Alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0