Gaaah...

Idag har det varit en konstig dag.
Jag försov mig och skulle va ifrån sunne senast 8. Vaknade 8 och varifrån sunne 20 över.
Hämtade upp Elvis och drog t Jimmie för att umgås med han.
Stendog i soffan vid 2:a filmen och där ville jag gärna ligga resten av dagen men Elvis ville inte det.
Jag sprang lite ärenden medans Jimmie och Elvis va kvar i bilen när jag träffade Frida i ngn sekund
Och sen även när jag handlade lunchen.

Efter det va jag hos Carro en liten stund efter barnet kommit hem och börjat leka där.
Sen drog jag hemmåt och utanför Sunne. Vid typ bäckebron smällde d till i hela bilen och helt plötsligt funkade allt ljud i hela bilen igen men dock baa i en halvtimma och sen stendog allt och det stod error på min stereo.
Vi konstatera att det är något fel och bytte till min gamla stereo där ljudet funka. Dock till ett värdelöst ljud. Men det duger under helgen. För full att märka d ändå.

Sedan när jag väl kommit hem så får jag bädda rent d första jag gör eftersom hunden varit le och både skitit och pissat i min säng. Bara för att...

och ovanpå allt så är min internetdosa borta.
Så måste till banken imörn och fixa en ny för jag har letat nu i 3-4 dagar efter den utan att hittat den men lovar att när jag fått min nya så hittar jag den. Som allt annat.

Projektet på bilen är igång nu oxå.
Shoppade lite småsaker till bilen i måndags. Ska bli kul o få ihop allt innan helgen.

Men nu ska jag söka csn-bidrag. Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0