Gilmore girls ?

Som ni alla vet följer jag Gilmore Girls serien.
Och jag har ju köpt hela boxen med alla säsonger.

Och nu när jag var på 5:e säsongen och sett de 2 första skivorna och ska sätta på den tredje (Det är 2 skivor i ett sånt där tunnt fodral) och kollar vilket av de andra 2 fodralen jag ska ta nu och märker att det är exakta skivor alla 4.
Det menas är att jag har fått fel skivor !
Jag har 2 cd 5-6 !
Arg jag blev eller ?!

Så på måndag ringer jag ginza och kollar vad som hänt.
Köpte ju den i somras och känner att de borde väl kunna ersätta
den skivan som är dubbel med den som ska va där ist?
Eller ?

Jag var väldigt ledsen men bytte till Förhäxad så jag inte är helt lost liksom.
Btw, så har jag köpt första säsongen av lost;)

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0