Livshistoria på Facebook ?

Skrev en massa rader på fb och kom på mig själv efter ett tag att jag skrev så mkt så att det inte fick plats och inte kunde publiceras. 
Varför skriver jag då inte på bloggen när det är det den är till för ?

Men vad gör då jag nu ?

Jag sitter och funderar på hur fan jag ska ta mig t kd...
Har packat så mkt så jag vet ärligt talat inte hur jag ska ta mig t kd...
Det är projektarbetet som ta mest plats och sen handlade jag mat och lämnade såklart inte det igår.. korkad som jag var när jag ändå va i kd...

Tänkte att jag skulle bli typ klar med projektarbetet snart.
Och ska starta på projektrapporten om jag nu hittar alla papper.

Under veckan kommer jag slita som en jävla gnu för att fixa allt innan jag drar hem och pluggar körkort i 2 veckor.
Frånvaro big time.

Och det var ju planerat vi skulle ut men vet itne om jag har ork eller tid.
Ingen sprit heller så det är ju inte alls rockigt.

Tänkte kolla igenom vilka uppgifter som ska göras och måste snarast lämnas in.

Jaja, man ska kankse börja lite nu. Tjao !


Saknar min babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0