Min vanliga tur menar jag !

Skulle äta mat förut eller ja, kesokaka. Men då värmde jag den och när jag skulle ta ut den ur micron häller jag över blåbärssylten på mig...

Den va ju rinnande så det bara rann på min nya kläder..
Då blev jag riktigt ledsen...

Hoppas jag kunde rädda min tröja, fick bort nästan allt.
Och hoppas sen att allt försvinner i tvätten.

Ska fan springa o köpa vanish, bara för säkerhetsskull..

Fick över hela golvet, skåpen och bänken.
Och alla bara står och tittar på.

Det gick en massa lärae förbi som bara gick förbi...

Så snäll är min skola, bra så ni vet..
Men nu är all synlig blåbär borta iaf.
Skönt det iaf.

Min vanliga tur att sånt ska hända mig...

Aja, ska lyssna på musik och försöka plugga lite.
Tjao.


Aldrig mer blåbär säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0