Utråkad för tillfället...

Så jag tänker sno en idé av frida för att fördriva tiden innan det bär av.
10 saker du troligtvis inte visste om mig.

1. Jag är en materialist, men det går i perioder, när jag är glad så vill jag bara ha och ha och ha. Men när jag är på depphumör vill jag inte ha ngt utan vill sälja allt jag äger.

2. Jag är alltid rädd för att göra fel och skäms om jag gör det. Men på senare tiden skrattar jag bort det och inget mer mer det men ibland bara skrattar jag men tänker på det kanske i flera dagar.

3. Jag vill alltid bli smalare, snyggare och allt sånt där. Bli fit och sånt. Men när det väl kommer så deppar jag ihop och det blir inget av det. Har vissa saker jag alltid klarar av men vissa saker är åt helvete.

4. Jag kan bli sur på folk för vad som helst ibland. Om jag bara tycker dom har en snyggare klänning eller något sånt så försöker jag hitta brister på den och det kan låta som jag hatar personen men egentligen älskar den.

5. Jag vill gärna bli bättre och kan hålla in med saker bara för att dom inte ska låta bättre än mig.

6. Jag är en äkta djurvän. Får dåligt samvete ibland när jag ätit kött och vet exakt vart det kommer ifrån. Är det köpt i butik klarar jag av det men t.ex häromdan bjöd en kille på rökt älg, ren och hjort(osäker) hjärtan och jag jag smakade och efter det fick jag dåligt samvete...

7. När jag drömmer mardrömmar skickar jag altid ett sms till Jimmy för att veta att hans finns kvar hos mig <3

8. Jag är hatar att vara ensam, hatar att sova ensam.

9. Jag älskar gamla serier så som Columbo, Tillbaka till Aidensfield, Åsa-Nisse och sånt där !

10. Idag insåg jag att jag har det väldigt bra, Jag har världens underbaraste pojkvän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0