Dunder och brak.

Ja, hänt mkt på senaste tiden.
Man känner sig helt bruten.
Vet varken ut och in och har ingen så kallad bästa vän kvar.
Men vad kan man göra ?

Hon kastar bort ngt bra som hon just nu tycker är skit.
Vad kan jag göra åt d ?
Nu tänker jag gå vidare. Jag pallar inte att bli kallad falsk och andra saker. Det är inte d värt.

Vad ska man göra idag då ? Jo, man ska till kd och göra ett ärende och sen ta en fika med Carro :)
Man får prata av sig lite :)

Ska även till arbetsförmedlingen och lämna in papper om Jobbcoach.

Och vad händer på midsommar ?
Jo, då ska man träffa nya människor och dricka lugnt :)
Ska nog låna syrrans bil dit.
Blir d ont om plats så kan jag iaf sova i bilen :)

Men ska göra mig iordning för att dra mig till Kd nu.
Mamma lär ju komma hem snart :)


Underbara TassTass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0