Skön slapp dag.

Kom hem 4 inatt så var man så pigg då ? Njaaaa.
Vi gjorde en roadtrip från Sunne t Filipstad, Karlstad och tillbaka t Sunne.

Frida och jag startade upp från Sunne rätt sent.
Va väl i Filipstad efter 12 ngn gång.
Åkte t Kd och minns inte va klockan var när jag lämna av dom hos matte.
Stod iaf utanför Score halv 2 ca och träffade Markus, Robin och Tim.

Blev lite pussandes med grabben och sen skjutsade jag hem alla t T och då skulle M och R med t Sunne.
Så va hemma hos M 4 ngn gång och sen låg vi i sängen t 4 idag. Rätt gött.
Va dock uppe och bytte bil med Andreas v 11 på möran.

Drog iaf med M och R o åt pizza och nu har jag städat lite i mitt kära rum hos mamma och ikv ska jag dra mig tillbaka t M och antagligen sova där hela denna veckan oxå.

Dock vet jag inte vad som händer på midsommar. Får se om jag hamnar i Arvika eller inte. Återstår att se.


Studenten är över och man är arbetslös ! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0