Historia !

Jaaaa, Ska man säga då ?
Har historia och jag har jobbat på bra i en hel timma !
Skrivit 1 1/2 A4 bara text. Inte likt mig att plugga så hårt.
Inte ens på lektions tid. Men men, har mina stunder.

Nu har jag ca 2 timmar håltimma...
Då ska jag lägga tid på resten av uppgiften och se om man kommer upp i 4 A4....
Tveksamt. Ska man dra ut på det lite och bara babbla om inget ?
Försöker iaf. Skrivit in lite roliga kommentarer som, "Va värdelöst!"..
Tycker jag va kul iaf. Jag har tre punkter kvar och jag har fyllt nästan 4 punkter på allt jag skrivit.
Jag skriver kortfattat.. Märkt det nu. Så lägger in mina egna åsikter och skriver som om det vore nutid.
Rätt kul att leka att jag sitter i antika grekland och är en kvinna som inte får ha åsikter.
Skulle typ dö om jag var där... Skulle dö för min sak för jag vill ha en åsikt !
Och jag har en åsikt som jag har rätt att säga... Bla bla bla hade d låtit då...

Jag kan om jag vill.
Jode men jag är lat. D vet jag..
Jag väntar gärna med allt till sista minuten och skjuter upp hela tiden.
Vägrar plugga men d är skönt när jag får allt gjort.
Har fortfarande ett antal uppgifter jag ligger efter med men har jag börjat är det lättare att slutföra.
Men aja... Ska göra klart jävla historia nu så man kan övergå till Religon om jag hinner innan spanskan börjar.


Ärligt, tror ni jag hinner skriva 2 1/2 A4 innan 15.50 ?
Det tror inte jag !

Och ni får ingn bild idag heller !
För jag har inte färgat håret och jag har inge smink pga min syster har tagi min masara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0