Ups and down ?

Nack och fördelar med att vara singel ?

Nackdelar:
- Ingen att mysa med.
- Ingen att alltid vara med.
- Att känna sig ensam

Fördelar:
- Killar flörtar med mig ganska mycket helt plötsligt.
- Man har ingen att tänka på när man ska bort och slipper ringa o säga vart man är hela tiden.
- Man kan umgås med exakt vem man vill

Finns fler men det är en början ;)

Börjar äntligen se det positiva efter ett litet tag.
Känns nästan som det gått för fort men jag accepteras saker snabbt och går fort vidare.
Känslorna lär ju finns kvar ett tag till men dom försvinner mer och mer men aldrig helt :)
Om allt skulle försvinna skulle man nog inte kunna vara vänner ?
Man är väl vänenr för att man gillar en person eller ?

Jaja, shit the same.
Ska ta vara på livet nu och mig själv !
D sa en klok människa till mig i onsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0