Ingen säng...

Nej, jag har ingn säng.
Sov hos Markus inatt för jag ville inte sova i en obekväm soffa ;)
Och självklart för jag ville träffa godingen :)

Inväntar min bror för min moder sa vi skulle åka till kd o köpa en säng till mig men han är ju inte den snabbaste.
Och jag funderar på om jag ska ta v70:n själv t kd o hämta upp frida så hon får hjälpa mig. Vi tar även med matte OM han får plats i bilen vill säga. ;)
Eller ska man hyra en kärra ?
Eller så byter man bil med broder?
Vilket som ska jag ha mig en säng !

Slog mig nu att jag måste ha Andreas bil... För mamma har inge drag o då blir d ingen kärra.
Och ingen 120 säng går in där.... Så Andreas får pallra sig hit så jag kan sova i sängen inatt !
I värsta fall sover jag i min systers säng för hon är hos pappa denna veckan.

Ensam hemma inatt igen så jippie..
Vad ska man sysselsätta dagen/kvällen med ?
Jo, ska fålla upp min farmors kjol. Och sen ska jag skriva listor ! :D hihihi(A)
Sen ska jag nog åka o sola ;)
hihi :)
Sommarfärg blir !

Nej, nu ska man börja sy...
Under veckan ska man byta däck på bilen så jag har den till nästa måndag.

Behöver energi nu, ge mig lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0