Kaffe !

Sitter och är gör sugen på kaffe :(
-Drick d då? tänker säkert en massa men nej.
Får, kan och vill men ändå vill inte...

Kan ju säga att det är jobbigt som fan att sitta här och knappt kunna bestämma vad man äter nu för tiden...
Skulle jag bo själv hade jag nog bara suttit och druckit shakes för att det får jag i mig och det är lättvindigt...
Och med allt pulver och tabletter jag får äta nu så blandas det ihop bättre.

Och det är rätt lättvindigt när man inser att man har så mkt i huvudet att man glömmer äta.
Har jag gjort om inte mamma ställt sig och gört mat och pratat om mat med mig.
Känner när jag är vrålhungrig. Sen går det över på ngn tugga.

Många bollar i luften just nu. Skulle behöva mitt eget place nu och det verkar bli på g snart.
Min egna lilla lägenhet :) Man längtar lite ärligt talat.
Så man kan få ordning på alla sina projekt :) Men får invänta lite.

Imorn är det skola igen. Varit ledig i ca 3 veckor nu. Känns rätt jobbigt och nu har jag 2 skoldagar.
Imorn är d Intergrativa hälsometoder som startar och sen föreläsningar i drivhuset smo jag ska kika på på torsdag och sen dansen :)
Sen när jag kommer hem imorn ska jag färga ögonfransarna :)
Och på torsdag ska jag ringa om en annan skola (A) *Hemligstämplat tills vidare*

M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0