Dags att ta det lugnt ?

Ja, kanske det.
Varit mkt just nu och insett att jag kränger bort allt.
Kroppen tecken har jag slutat bry mig om.

Men nu inser jag att det här är inte bra. Att åka in t akuten och sen försöka verkligen ta hand om problemet slutar med att jag slutar äta.
Och sen nu när jag va ute med Boss så frös jag och försökte skynda mig hem. Sen insåg jag att det krånglar i magen. Sen helt plötsligt så fick jag tärstanna och spy.
Antar att det var den starka dippen jag åt.
D va den jag fick smak av...
Så när jag kom hem borstade jag tänderna nogrannt.
Värsta jag vet...

Nä, ska nog lägga mig, orkar nog inte åka till Karlstad redan ikv som var planerat.

Halsont och kväljningar får avsluta denna torsdag !

Snat hääälj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0