.

Lita inte på människor för mkt.
Tro inte på allt dom säger.
Dom kan ljuga för att dra ner dej.
Dom kan göra allt för att förstöra.
Man gör planer som dom bara raserar.
Man har tänkt sig sin plan och hur allt ska troligen gå till. Iaf ha ett hum om hur det ska bli. Du ser ett mål, en utmaning. Dom ser en chans att göra livet surt för dig.
Du ser drömmar, dom ser styrka och de är svaga, Dom vill göra dig lika svag som dom.

Jag har tröttnat.
Folk har tryckt ner mig i alla år.
Medvetet och omedvetet.

Gör allt DU vill ! Inte vad andra vill.
För mig har de alltid raserat.
Ta hjälp av dom men låt dom inte styra.
Har du en dröm, fullfölj den ! Även om folk inte tror på den men du gör d, kör på !
Du får testa själv. Det kan bara gå åt 2 håll. Antingen har du rätt eller så har dom rätt.
Men låt dom inte styra för guds skull.

Jag planerade förut mitt liv efter en person för jag var kär.
Det höll ju inte och jag fick ändra mina planer. Jag ångrar att jag låste mig. Jag öppnade ögonen sen och började sträva mig runt om och se mer möjligheter. Jag känner att jag stänger mig igen. Just pga den känslan.

Jag säger inte att du ska sluta lita på folk. Men man vet själv när folk inte är bra för en. Har i hela mitt liv mött människor som bara drar energin ur mig. Jag bryr mig för mkt om olika saker. Det drar ner mig.
Jag har alltid varit för snäll.. Är jag fortfarande men det är träning som gäller.
Jag hjälper gärna till men jag måste lära mig ordet nej. Jag använder det mer och mer.
Men ibland är jag bara för snäll.


Mitt liv är rörigt just nu. Har inte koll på något så forhoppningsvis börjar d bli ordning igen imorn när uppsatserna är klara.
Då kommer mina listor tillbaka !
Mina älskade listor ! Då får jag mer koll.

Men nu ska jag försöka leta upp en huvudvärkstablett. Har sett d ngnstans men vaaart ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0