Fattar nada.

Ärligt talat sitter jag här som ett fån och inte vet vad jag ska skriva. Den står och blinkar åt mig och bara väntar på att jag ska skriva något ord för att sen sudda ut d.

Jag försöker läsa i boken och när jag läser så "läser" jag inte.
Tankarna snurrar på allt annat. Jag kan inte koncentrera mig. Jag har försökt med d här i flera dagar men inte kommit fram till ett skit ärligt talat.

Jag är ärligt talat trött på hela jävla altet. Universitetet, kurserna. Ja, hela pluggandet.
Bestämt mig för att dra tidigare till karlstad så tar nog kvart över 2 bussen och läser på bussen och tar med mig datorn och sitter i biblioteket till dansen börjar. Jag drar såfort seminariumet är klart.
Jag måste bli klar med skiten. Om jag så ska sitta hela natten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0