Förklaring.

Nu får ursäkta mitt inlägg igår men jag blev ärligt talat rätt grini igår när jag nästan va klar men mina uppsatserna o sen ble d fel på datorn så den säcka ihop. Efter ett tag fick jag igång den i då va allt borta...
Men som tur är har jag ju tills på måndag eftersom jag skrev t läraren att jag behövde mer tid. Så det gick bra ändå.
Så helgen blir att plugga. Nu är jag påväg till Karlstad för att umgås med Carro :) va fakiskt ett tag sen ja va där :) får se va d blir för fredagsmys :) glömde dock chipsen hos Markus men men...
Åker ju hem imorn igen så blir nog bra :)
Konstigt att inte sova bredvid Markus inatt.. Har sovit med han ett bra tag nu så vi får se hur d går.

Och det blir ännu en alkoholfrikväll!
Tills hela utredningen är klar måste jag undvika allt, nästan iaf..
Vill bara ha vanlig mat !:(

Glad att jag har underbara vänner som stödjer en och peppar en till allt :)
I love u guys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0