Glömsk !

Jag är en person som är riktigt glömsk.
När ngt kommer i vägen kan jag glömma vad som helst...

Är jag på andra tankar så kan jag inte vara fokuserad. Som att sitta i skolan o lyssna på föreläsningar kan jag tappa bort mig helt och sen inte fatta ett dugg av d hon pratat om.

Eller att ngn ber mig att göra något eller jag själv ska göra något så kan jag glömma det.

Glömde t.ex köpa busskort tills idag och fick betala mig till skolan.. Virrpanna...
Ibland blir jag bara arg på mig själv...
Och det slutar med att jag trycker ner mig själv... Och om andra då trackar och trycker ner mig slutar det oftast i gråt. Speciellt i dessa tider när jag är ur balans och har feber av och till.

Btw har inte
Lust med skola idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0