Havregrynsgröt is tha shit !

Hallå hallå :)

Nu tänker jag göra d till en vana igen att äta havregrynsgröt till frukost!
Hinner aldrig äta frukost så d passar väldigt bra in för d är snabbt o göra.

Sen nu när jag är sjuk kan jag inte äta vad som helst så det går bra :)
Dock mår jag ju illa varje gång jag äter ngt men jag kan ju inte sluta äta pga det ju! Måste ju ha mat !
Även om jag känner mig spyfärdig...

Förra veckan spydde jag ju upp nästan allt jag åt. Vissa dagar iaf. Då var det att borsta tänderna riktigt nogrannt och försök lite senare. Hatar det...

Men denna vecka mår jag bättre som tur är :)
Ledig imorn oxå :)
Efter skolan drar jag t <3 och lägger mig i soffan o myser till godingen kommer hem :)

Påväg t Karlstad nu iaf. Kort dag idag:)

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0