Helt plötsligt !

Helt plötsligt känns det lite bättre men jag vill ärligt talat bara spy nu.
Mår dret dåligt så kan inte vara med o dansa idag.
Så ska filma. Men glömde ta med systemkameran så får filma med telefonen eller datorn idag.

Fuck va ont i magen och ryggen jag har.

Men stressen har lättat.
Pratade med lärarn och hon gav mig tillåtelse att lämna in på måndag.
Tack underbara Malin!

Nu ska jag vila lite.
Så pulsen sjunker. Har vart i högvarv hela morgonen.

Jag behöver sitta i skolan för att koncentrera mig riktigt mycket.
Då får jag in pluggkänslan.

När jag flyttar ska jag fixa ett kontor för mina företag och idéer och det blir ju plugghörnan oxå.

En fråga bara..?
Varför hjälper inte tabletterna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0