Hur jag klär mig ?

Insåg nyss att jag klär mig mer och mer som en dansare ?
Och nu börjar d bli illa.
Har stora mjukis, Stor tröja och skinnjacka och en sjal runt halsen ?
Känner jag ngn som klär sig liknande ?
Jo, min kära vän Malin, hon klär sig liknande har jag för mig och vad är hon ?
Jo, en tvättäkta dansare! Iaf i mina ögon ! Resten kan säga vad dom vill :)
Wiierd.

Ändrat klädstil ? Jomen visst.
Men varför ?
Växt ifrån mjukis och gina linnen ?
Nu kör vi på kläder från Rut m.fl. ?
Köpte min senaste skinnjacka därifrån och den t-shirten jag har på mig kommer därifrå :o
Aaaajaaa, Missar dansen idag. Måste plugga på mina jävla uppsatser och sen ska jag ha ett semenarium nästa danslektion. Ska bli kul o se vad man lärt sig. Läsa boken blir iaf :)

Men återigen till kläderna och min livsstil.
Varför är det sååå och varför har jag ändrat ?
Universitetet har omvänt mig ?
Börjat gå mer i jeans och mindre mjukis och Canada Goosen har ärligt talat inte vart framme så mycket än :O

Jag har klätt mig mer som en tjej !
Jag tror fan jag beter mig mer som en tjej !
OH NEJ ! VÄGRAR !

Jaja, Spana in mina smycken påvägen härifrån dååå :)
Håller på o foto nya i detta exakta ögonblick :)
Ska t mamma och fota armbandet hon låna och glömde ge tillbaka så jag kan fota d och sedan hennes halsband :)
Idas har inte heller fotats men har missat att ge henne smyckena när hon är på besök i Sunne ;)

DET KOMMER ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0