Kyligt !

Fan va kallt d är idag !
Fick fan skrapa mina rutor på bilen imorse.
Försov mig inte idag utan va tvungen o se om mitt armband låg där eftersom jag gjorde smycken förra veckan o tog av mig det för att måtta och så.
Men när jag stod o borsta tänderna skulle jag ha en hård oss och insåg att jag inte har ngt på handlederna o då koppla d att d va borta.
Hoppas på att mamma lagt d på nå bra ställe:)

Efter skolan idag blir d Örebro :)
Ser fram emot d :)

Och när jag kommer hem ska jag leta upp ett par vantar ! Fast idag är sista skoldagen så :) hihi. Plugga hela helgen blir :) ser inte fram emot d ärligt talat men har dessa 2 uppsatserna o sen är jag ledig i 2 veckor :) och sen har jag skola typ 1-2 gånger i veckan fram t jul ;)
Rätt slappt :)

3 veckor tills jag drar t Borlänge :)
Feeling good :)

Dagens önskan: ligga kvar i sängen hos underbara pojken <3


En sak till... Varför kan jag inte ladda upp kamera bilder på appen ? D stör mig grymt mkt !
Så ni får en bild från frykdalsdansen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0