Anmälan på antaging.se !

Nu tänkte jag hjälpa mina klasskamrater att anmäla sig till basmedicinska grunder :)
Och förstår man inte ändå så är det bara att haffa mig i skolan, fb eller här :)


Först går man in på deras hemsida antagning.se !


Det går att göra hur som helst om man loggar in innan eller efter.
Jag har valt att logga in efter.

Ändra så att det står på "Karlstads universitetet" och det brukar stå våren 2012.
Och skriv sedan in "Basmedicinska grunder". Klicka därefter på "Sök".


Det kommer därefter se ur såhär:

Klicka på "välj" så den hamnar i den blå rutan som nedanför.

Gör samma sak om det är fler kurser ni vill söka som jag gjorde.
Logga därefter in antingen såhär eller andra sättet (Jag valde det här):

Sedan fortsätter du och hamnar på denna sida som nog alla har varit inne på:

Logga in som vanligt där och så är du inne på antagning.se
Kommer sedan troigtvis se ut såhär sedan.

Men då klickar du bara på "Mina sidor" fliken så är du inne.
För mig ser d ut såhär men jag har redan skickat in min så kunde inte visa hur man gör.

Så det är bara att skicka in anmälan.
Men som sagt, är d nå så kan ni ju fråga så hjälper jag er så mycket jag bara kan :)

Lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0