♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja, nu startar vi upp första punkten !

Är en 18-årig tjej från Sunne som just nu går lite småkurser på Universitetet som inte riktigt vet vad hon vill bli.
Jag bor hemma hos min moder men spenderar mycket tid hos min pojkvän och sover praktiskt sett där varje natt och är där större delen av tiden.
Håller gärna på med pyssel men brukar aldrig finna tid.
Försöker gärna hålla på aktivt och i mitt liv har jag 3 underbara hundar som jag älskar !<3
Vi har Boss som är ca 4-5 år, Rottwieler, Ace, som är 3-4 år, ett år yngre än Boss, Border Collie och sen har vi minstingen Athena som är ca sisådär 3 månader, oxå en border Collie :)

Athena :)

Ace :)


Ja, det va första delen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0