Dom där dagarna...

Ni vet dom där dagarna när man känner sig helt slutkörd utan man inte egentligen gjort något.
Man orkar egentligen inget men tankrna snurrar runt att det där man måste göra.

Jag har en sån dag idag.
Jag vaknade tidigt, somnade efter 2 ngn gång inatt men vaknade första gången v 8 men somna om o för att vakna 9, helt klarvaken och kunde inte somna om.
Markus sov som en stock och jag stirrade upp i taket.
Så jag åkte hem när Markus vaknat till lite och tog mina saker och åkte hem för att gå ut med hundarna men visade sig att jag hade bara en hund hemma, inte tre.
Så gick ut med Boss och packade upp mina saker, städade upp lite i mitt rum och städade badrummet.

Ikv ska jag vara chaufför till Filipstad.
Träffade på Elin igår och hon undrade om jag kunde köra.
Först tvekade jag men insåg snabbt att jag behöver bryta mina vanor.
Jag kan inte sitta hemma längre. Måste ut o träffa folk.
Varje gång någon undrar om jag ska med ngnstans tvekar jag och oftast säger nej i sista minuten.

Så ikv är jag ute på vift och hoppas på att det blir en bra kväll.
För det behöver jag just nu.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0