Ena stunden, andra stunden.

Imorse var jag hur pigg som helst och va vaken halv 10...
Somna väl kanske v 5...

Men nu börjar jag bli trött igen.

Just lagat mat men kunde knappt äta..
Så fick ge upp d...

Rökbegäret kommer och går så jag vet inte ut eller in längre...
Allt är i ett känslokaos just nu..
Så har stor lust att bara ta bilen och åka så långt tills bensinen tar slut... Bara för att jag vägrar falla för begäret och vill inte sitta still...
Vet inte vad jag vill göra...
Kanske låsa in sig o skita i alla...
Låter rätt skönt...

Skola imorn med..
Ärligt talat är jag inte taggad för det just nu...
Vill påbörja drömmarna och dom känns extremt långt bort nu...

Jaja, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0