Gaaah !

För typ femtielfte gången idag...
Gjorde mat, åt maten, och sen ville man gärna spy upp den.
Inte för att jag hade lagat äclig mat utan för min mage stöter emot allt så allt vill gärna upp och inte stanna i magen.
Så mår inge bra överhuvudtaget och nu ska jag fortsätta på uppgiften och jag vill bara gråta när jag sätter mig vid den.
Jag har inte en aning varför men har märkt att när jag störs av ngt oftast smärta blir jag jätte känslig mot allt.
Kan bryta ut i tårar, ilska eller annat jobbigt humör.

Det är hemskt !


Snart skriver jag till min lärare att jag skjuter mig själv snart om ingen kan förklara för mig hur fan jag ska göra uppgiften. Jag brukar alltid vara smart och kreativ och allt sånt men tror allt just nu har sänkt min hjärnas kompacitet...

Alla säger ta en sak i taget.
Jo, jag hr hört d hundra gånger men kan ngn förklara för mig vad jag ska börja med ?!
Nej, Så nu ska jag skriva uppsatsen och sen vill jag bara skrika rakt ut till alla att ja, jag vet inte ärligt talat...
Doktorn sa inte stressa men jag känner mig jätte stressad och jag känner att smärtan i magen blir större och större.

Så nu tror jag att jag ska städa undan på bordet så all oreda inte stör mig... För den gör den ärligt talat.
Sen ska jag läsa ur den där jävlaboken om hälsa igen.

Just nu har jag lust att hoppa av universitetet och börja på skolan i stockholm eller borlänge, vad jag nu väljer...
För då blir det nog bättre.

Men nu måste jag städa ! Får en 1/2 timma till städning och sen ska jag ha en kopp thé och sätta igång med uppsatsen !
"Att skriva denna uppsats är fan inte wellness" som en i klassen sa ! Håller med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0