Måndag morgon :)

Ja, nu är det måndag och snart dags att åka till tåget och åka till skolan...
Känns lagomt peppad eftersom jag är rätt trött.
Vart d varje morgon nu ett tag...
Känns som om att jag går igenom dagarna som en zombie...

Dags att pröva ChiSan igen o se om d hjälper...

Hoppas det iaf...
Sen ska jag se om träningen ger energi den med.

När jag kommer hem ikv kommer jag skriva om min nya plan som började idag :)

Tur man bara har några timmars skola idag :) börjar kvart över ett men missade tåget så blir lite sen...
Går endast till 4 o sen ska jag åka hem och förhoppningsvis hämta ut pkt :)

Men ikv ska man få sova hemma hos mamma för jag börjar tidigt imorn och då vill jag inte störa sötnosen när jag ska upp v halv 6 :)

Sen börjar man 13.15 igen på onsdag :)
Sen har jag en enda skoldag kvar o sen är jag klar med kursen :)
Gött :)
Ska kolla upp vad jag missade förra veckan. Hade 2 dagars lektioner och va sjuk båda...
Inte bra. Så får se vad jag missade..

Tycker om min pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0