Nervös av och till !

Jag är lite smått nervös för att åka imorn. Aldrig åkt helt själv till huvudstaden faktiskt.
Men det finns en första gång för allt...

Kan inte sova för jag är nervös o spänd att åka dit, att hitta och allt sånt.

Sover hemma inatt för ville inte väcka kärleken tidigt imorn. Men han skulle faktiskt inte vakna så tidigt ändå.

Har gjort smörgåsar så jag har på tåget o sånt. Kommer ändå inte orka äta pga magkatarren och all uppståndelse.

Mår btw bättre nu än vad jag gjort föregående dagar. Inte spytt eller haft feber sen i förrgår men kommer väl snart igen antar jag... Haft så stressigt idag så har inte hunnit känna efter. Kände smärta när jag låg i solariumet dom där 10 min för en gångs skull... Reagerade nog på värmen. Frös som fan så va skönt o lägga sig där.

Nu är den bara uppblåst. Hoppas jag orkar sova snart. Klockan ringer trots allt halv 5 imorn.

Gonatt på er:) puss <3


Min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0