On my way to school =)

Ja, som rubriken lyder så sitter jag på tågt påväg till skolan.
Träffade Emil så vi sitter med varsin dator och håller på :)

Känns mysko att gå upp tidigt men jag är faktiskt rät pigg.
Är det bara så eller ?
Nej, tror ChiSan hjälper till lite :)
Tur d :)
D smakar tyvärr inge vidare men va gör man inte för att bli pigg ;)
Idag går jag ändå till 17. Känns inte som det bästa just nu men är typ bara föreläsningar som tur är så man behöver bara sitta o lyssna :)
All info hamnar på It´s ändå :)

Ska på möte p hålet sen oxå som blir efter 12 ngn gång till kl.3.
Blir jobbcaoch då :)

Är typ tillbak i Sunne till 7, känns mysko att behöva vara i skolan så länge.
Och insåg igår att igår åkte jag för första gången stadsbuss ner t stan direkt från universitetet.
Annars har jag ju gåt t Carro och antingen åkt bil eller tagi bussen från fagottgatan ;)

Men nu ska jag läsa lite i min nya bok The secret - för tonåringar ;)
Rätt bra det jag börjat läst :)

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0