Påväg !

Är äntligen påväg !
Hela gårdagen gick till att försöka besluta om jag skulle åka eller inte.
Till slut tog jag mod till mig och ringde till mamma o sa att jag måste åka och eftersom min ekonomi inte räcker till allt. Speciellt en dyr lång resa så lånade jag pengar av mor o far.

Äntligen sätter jag fart och gör d jag vill göra. Eller ja, en av alla dom drömmar jag har. En tar inte fart förrän efter nyår 2013.
Och om jag nu kommer hamna där jag vill kommer det bli alldeles lagom med tid.
Så om 2 år kanske jag sitter där jag vill och är nöjd med livet just som d är. Och har bara tankar att förbättra :)

Och idag gjorde jag mig faktiskt iordning och sätte på mig mina jeans, mitt vita linne o en längre tröja :)
Sen tog jag min finare jacka som sitter tajt, en kort trenchcoach tror ja d heter och virrade en sjal runt halsen.

Syns inte att jag är sjuk längre och det känns bra att få bort den stämpeln som jag haft sen i lördags men kommer inte vara frisk förrän om ca 12 dagar ändå.

Men att vara och att se ut är 2 olika saker, eller hur ?:)

Nä, nu ska jag ta av mig tröjan för d är så jävla varmt o sen ta mig en smörgås !:) Hungrig !:)

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0