Planer !

Har nu kommit till skolan och intagit en plats i biblioteket.

Har haft många planer nu på senaste tiden och diskuterade en av dom senast som igår.
Pratade med min jobbcaoch om mina starta eget planer och det lät intressant sa han och ville jag skulle börja starta upp så allt är klart tills den dagen jag fyller 20 år och startar upp det.

Jag tänker INTE avslöja mina planer här utan det får ni reda på om jag fortfarande ploggar om ett år och grunden är satt!

Sitter nu ska försöka starta upp min examinationsuppgift men vet inte exakt vart jag ska börja.
Men får väl börja ngnstans antar jag.

Men nu ska jag kila iväg och kolla upp vart jag ska ha lektion :)

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0