Special kost...?

Antar att det är dags att ta det här på allvar...
Jag har sagt så många gånger att jag ska sluta och börja på ett hälsosammare liv men hur många gånger har man inte fastnat där och fallit tillbaka i gamla rutiner ?

Ett antal gånger för mkt säger jag...
Så nu får man ta tag i det här på allvar !

Min nya kost kommer att utesluta/minska:
- Fet mat/skräpmat (Utesluta)
- Mjölkprodukter (Utesluta)
- Koffien (Utesluta)
- Socker (Minska)

Ska introducera mer:
- Frukt och grönt
- Vatten

Sen ska jag följa ett tränings-schema så man kommer igång lite också.

Börjat lite smått men har inte blivit så mycket ändå som man velat...
Hoppas på att det ska bli till det bättre och få in lite bättre rutiner och plocka bort lite mindre bra rutiner.
Få lite stabilitet :)

Men nu ska jag ta mig ett äpple och kolla på förhäxad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0