Teest :)

Allmänt test 1

Hur bor du: I en två med moder och syster.
Brukar du komma i tid: Brukar allti komma i tid om det inte blivit något speciellt.

Hur lång är du: 1.64 senast jag kollade.

Kan du laga mat: Hyfsat iaf, brukar inte göra ngt avancerat men ibland så :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag läser småkurser på universitetet just nu med folkhäsovetenskap.
Vad har du på dig just nu: Mjukis och linne

Har du någon fobi: Nä, inte direkt.
Hade du en bra kväll igår: Jadå, sliten bara så somna tidigt.
Vilket är ditt senaste inköp: Pastasås och cola ;)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Banken när jag avslutade kontot.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej 
Vad hade du sönder senast: Hmm, Min bil ?
Vem snackade du med senast: Markus :)
Varm favoritdricka: Oboy och thé
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Det är nog jäger+redbull.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu, va int så länge sen;)
Saknar du någon just nu: Självklart ;)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Just nu kan det mesta irritera mig...
Någon jag stör mig på: Folk med förutfattade meningar och folk som vägrar se saker på ngt annat sätt än sitt eget...
Intressen: Allt möjligt...
senaste person du kramade:Min underbara pojkvän :)

Senaste person du ringde: Min syster
Senaste person som ringde dig: Andreas frå hagförs
Vad drack du senast: Coca-cola
Vill du ha barn: Jadå
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, inte direkt.
Har du rakat dina ben någon gång: Senast igår ;)
Är du sugen på något nu: Cola, så ska nog hämta mer :)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Ja :)
Attraheras du av män med skägg: Jodå, i måttlig mängd ;)
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv :)
Brukar du baka: Så ofta ja kan ;)
Röstade du i det senaste valet: Nix;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Ngt på radion tror jag.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nä, tror jag inte.
Vad tycker du är äckligt: Mkt d ;)
Har du pengar på mobilen: Har abonemang..


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Typ fan...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Olika :)
Var köper du dina matvaror ifrån? - Coop o Ica :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? -Yees :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Jadu, en ny bil !
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Yees :)
När var senast någon stötte på dig? Häromdan bara ;)
Vad åt du till middag senast? Spagetti och pastasås men min mage gillade det inte så fick inte stanna länge.
Kan du vissla? Amen :)
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut !
Äger du några popband t-shirts? Nix :)
När flög du senast? Cypern för ca 3 år sen;)
Pratar du några andra språk? Engelska och halvdant Spanska ;)
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, har planerat 2 tatueringar och en piercing men ej planerat när;)
Vad har du med dig in på bion? Mobil, pengar, nycklar och person/personerna jag går med;)
Vad har du för väder?  Mulet
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott :)
När sov du senast på golvet? Hmm, i trollhättan.
Vilken är din favorit drink? Jäger o redbull 
Gillar du din boendesituation? Njaa, skulle gärna vilja ha eget.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu har jag haft d körigt även om vissa inte upplever att jag inte har d stressigt...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja, inte längre;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Tror du på liv på andra planeter? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag klarar det !
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut !
Tycker du om att krama folk? klart ;)
Äger du en digitalkamera? Ja, plus systemkamera :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inte den blekaste..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Självklart.!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland
Är du mörkrädd? Nä, men om jag sett skräckfilm kan jag blir småskrämd om vad som finns i mörkret.
Tre saker du alltid har med dig? Iphone, nycklar, plånbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0