Fredag förmiddag :)

Idag har jag faktiskt gått upp i hyfsad tid :)
Åkte till arbetsförmedlingen på möte om min så kallade framtid ;)
Åkte hem en stund och då bestämde sig mamma o ja för att äta på sibylla så vi bestämde att vi skulle ses på sibylla efter vi vart hos bankerna (Mamma skulle till  Swedbank och jag til Nordea)
Skulle avsluta ett konto som bara luggit i ett antal år nu...
Fick till och med pengar tillbaka för att ha avslutat d o d va ju kul ;)

Har även hunnit boka tid hos en hudterapeut så man får reda på vad man har för hudtyp och få en behandling :)
Mamma hade även bokat en tid på Fossingen men självklart när jag är i skolan...

Har grymt ont i ryggen sen dansen igår.
Vaknade imorse med smärta. Träningsvärk antar jag...
Inte dansat jazz på ett antal år och inte använt ryggen som i flatback på ett tag...
Känns om vi säger så ;)

Igår påväg till dansen ringde jag några samtal eftersom musiken i bilen lagt av...
Så 2 flugor i en smäll. Eller ja, fler ändå faktiskt...
Ringde telia och berättade att mitt mobila bredband var stulet så jag skulle få ett nytt :)
Sen fixa jag än en gång att fakturorna ska komma varje månad ist för var 3:e !

Så det är fixat :)

Men nu ska jag börja kolla på House :)

See ya :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0