Uppe med tuppen !

Ja, idag är jag upp extremt tidigt än vanligt.
Känner mig rätt sleten...
Ställde klockan på 5.15 för jag skulle dra mig lite. Men det sluta med att jag drog mig till 05.50 ist för bara 5.30...
Men jaja, uppe och hann med tåget t stan.

Så här startar jag min morgon !
Sitter på tåget och spelar lite fb spel för att fördriva tiden !
Borde börja med morgonrutiner insåg jag nu...

Igår hade jag en riktigt dålig kväll...
Vet inte vad d blev men mådde inte ett dugg bra.
På morgonen mådde jag så extremt illa och vill bara gå upp o spy men kroppen orkade inte gå upp ur den varma sängen så låg kvar o efter några timmar gick d över.
Sen igår kväll så fick jag tillbaka smärtan och hade pratat med personer som fick mig att bli osäker på det mesta.
Och det kändes lagomt kul.
Min självkänsla spökar igen...
Anser nu att det verkligen är dags att ta tag i den.
Men idag mår jag bra när jag spytt ur mig lite problem igår...
Idag ska jag ta itu med nya problem :)

Och idag är jag inne på 7 rökfria dagen :)
Tog min sista cigg förra tisdagen tidigt på morgonen...
Känns skönt.
Ska fira det med bio men är inte så säker jag vill se smurfarna i 3D på svenska...

Och jag har dåligt med batteri i min telefon...

20% och ska klara hela dagen. Njaa. Kommer inte gå braaa d .
Så ni kommer troligen inte få tag i mig förräns ikv om jag inte svarar.

Halvvägs t Kd nu iaf :)

En början :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0