Ursäkta uppehållet...

Ja, sorry att jag inte bloggat men har varit mycket och jag har försökt att ta det lugnt men utan framgång.

Gjort under helgen då?
Fredagen gjorde jag faktiskt inte så mkt. Satt och kollade på tvn, va o köpte godis, inget märkvärdigt.
Lördagen gjorde jag inte heller så mkt. Letade efter TassTass som hade försvunnit underr lördag natt men vi hittade han iaf. Va borta hela natten... Körde lite på pojkvännen och hans vänner på kvällen och på dagen hade jag suttit på akuten efter mina magsmärtor som vägrade ge sig... Så dom skickade mig till Karlstads akut och då lugnade det ner sig... Men höll fortfarande i sig tyvärr. Vi satt i 2 timmar o väntade på att ngn skulle hjälpa mig... (Min syster blev med och höll mig sällskap) Till slut fick vi hjälp och då ställde en sköterska lite frågor o sen efter ett tag kom  läkarna och klämde på magen..(Det gjorde btw ont !) Sen sa han att jag skulle få en drink som va äcklig som va lokalbedövning.. Vidrigt var d... Slemmig äcklig vätska som knappt gick o svälja. Fick vänta i 20 min för att det skulle bedöva magen o sen kom han o klämde igen och konstaterade att jag har magkatarr, så vi fick åka hem och jag får nu knappt äta något. Ska undvika:
- Stekt mat
- Rökt mat
- Fet mat
- Starka kryddor
- Kaffe
- Sura drycker, t.ex juice
- Alkohol
- Tobak
- Luncher på spräng
- Oregelbundna måltider

Så är jag blir hungrig får jag panik för jag inte vet vad jag kan äta.
Är ju oxå känslig mot mjölkprodukter.
Sen får jag ju inte stressa och så och som alla som känner mig ÄR det mitt liv.
Så Alex har typ skrikit åt mig att jag måste ta det lugnt och Markus är jätte söt och oroar sig smått att jag ska överantränga mig eller ngt.  Söt han <3

Ja, och Söndagen blev det inte heller så mkt utan mer ligga i soffan och spela tv-spel o kolla film.
Va hem ngn sväng. Men mestadels satt jag i Markus soffa o lata mig.

Idag har jag inte heller gjort så mkt.
Kollat på tv, vart hemma och ätit mat, hämtat ut kläder från HM, ska iväg o skicka tillbaka allt utom en klänning, träffade Andreas en sväng oxå men mer har jag faktiskt inte orkat.
Ska plugga lite nu, tycker inte om uppsatser bara så alla vet.
Mår inte helt bra idag känner jag, jag har feber, har spytt 1 gng men tror det va för jag åt ngt som jag inte tålde direkt. Sen känner jag mig lite småstressad och det är INTE bra.
Men en sak i taget.
Uppsatsen först och främst !

Och btw har jag faktiskt gjort mig ett eget örhänge !

Jag tyckte det blev bra iaf :)

Men ska göra iordning lite thé och plugga lite.
Puss på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0