Vad ska man göra på torsdagen dåå ? :)

Jo, för jag ska skicka iväg min älskade telefon på lagning :(
Kommer sakna den :( Så ska låna en mobil av min broder, om jag nu hittar ngn.

Sen ska jag dra t Nordea och skälla på dom lite.

Har ett konto där och dom drar bara pengar på ett kort som jag inte bett om...

Efter det ska jag dra mig till stan och skaka rumpan lite :)

Startar ju upp dansen imorn :) Ska bli intressant :)

Men innan jag drar t stan ska jag dra t Spa o fixa mig ett träningskort för denna månad :)

Ska träna upp mig lite och fördriva lite tid :)

Men just nu sitter jag hos min älskade pojkvänn och kollar förhäxad :)

Han lär ju dyka upp snart men jag har d mysigt ändå :)

Ska försöka mig på lite sminksaker o lite mer nagelvård :)
Ska bli kul o se om man har ngn talang på d.



I wanna feel the beat in my cheast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0