Du förstod aldrig...

Du förstod aldrig att jag ville ha ett liv med dej.
Du förstod aldrig att du var den jag kunde se en framtid med.
Du kommer nog aldrig förstå hur jag tänker, vad jag ville.

Jag vill ha ett liv med ngn jag älskar och ha en framtid med.
Att bo ihop med, dela saker med, göra saker med.
Det där med kärlek i längden, i vått och torrt.

Men du visade att du inte ville vara en del av det.
Jag förstod att du inte är mannen i mitt liv.
Om du var han skulle du inte betett dej som du gjorde.

Jag gav dej en chans till men du visade att du inte kunde ändras.
Jag gav dej chansen att visa att du va han.

Du fick mig må bra men ändå dåligt.
Jag är inte tjejen som vill ha ngt kort. Jag vill ha kärlek i längden.

Jag tar dagen som den kommer men kärlek vill jag inte byta ut hela tiden.
Det enda som bestod. Det som inte ändras.

Jag kommer kanske aldrig hitta det men jag tänker iaf försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0