Jahapp....

Jag intalade mig själv att jag inte skulle bry mig...
Intalade mig att det inte var jobbigt längre.
Vissa stunder känns det som om jag börjat gå vidare och så dyker d upp saker som river upp gamla sår och även strör salt i dom.

Jag önskar jag kunde gå vidare men jag antar jag saknar dej.
Jag vet inte hur jag ska tackla det just nu.

Jag tar steg för steg.

Prio ett är lägenheten...
Blir väl dra o kolla på en under veckan.
Hoppas på det bästa.




Jag hatar personer som tror att dom "känner" mig.
Som tror dom vet vad jag egentligen vill..
Även såna som gärna förstör.. Som säger saker utan att tänka på konsekvenserna. Vad det kan göra mot den andra som hör orden.
Kan ju säga att d sårat mig. Av folk jag hade nära och kallade "mina bättre vänner".

Vill bara stänga av känslorna för nu börjar det bli riktigt jobbigt...
Man hatar skvaller men måste ändå veta... blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0